دربی 96 به نام فرهاد مجیدی

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران: استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پیروز شد پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و راهی نیمه نهایی گردد. شاگردان فرهاد مجیدی، بعد از فزونی برابر پرسپولیس در جام حذفی فصل گذشته، برای دومین بار متوالی سرخ های تهرانی را از جام حذفی کنار راندند.

دربی 96 به نام فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگاران، اگر پرسپولیس در لیگ برتر راه قهرمانی را فرا گرفته به نظر می رسد توانایی بردن استقلال در جام حذفی را ندارد. شاگردان یحیی گل محمدی که فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی به استقلال باخته بودند علاقه زیادی داشتند انتقام آن شکست را بگیرند، ولی استراتژی فرهاد مجیدی در به کار انداختن ستاره های پرسپولیس کارگر افتاد و نهایتا، این استقلال بود که با مربی جوانش پیروز شد برای دومین فصل پیاپی پرسپولیس را گردونه رقابت ها حذف کند.

البته استقلال با فزونی در این بازی در مجموع بازی های جام حذفی هم از رقیب دیرینه پیش افتاد و توانست برای سومین بار پرسپولیس را شکست دهد. این بازی پنجمین تقابل دو تیم در جام حذفی بود که تعداد برد های استقلال یکی بیشتر از پرسپولیس شد.

نهایتا، اما فرهاد مجیدی با فزونی در دربی 96 تهران، برای دومین بار در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و پیروز شد تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی کند. او وعده آوردن یک جام در این فصل را به استقلالی ها داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 982

به "دربی 96 به نام فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی 96 به نام فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید