خبرنگاران ایجاد سایت ملی تیروکمان همدان نیازمند حمایت خیران است

به گزارش کهن پارس، همدان- خبرنگاران- رییس هیات تیراندازی با کمان همدان گفت: ایجاد سایت ملی تیروکمان در این استان نیازمند حمایت بخش خصوصی به ویژه خیران ورزش دوست است.

خبرنگاران ایجاد سایت ملی تیروکمان همدان نیازمند حمایت خیران است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

کیوان هنری روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه این استان پیشینه پیروز و پرافتخار در ورزش تیراندازی با کمان دارد، گفت: هم اکنون در سایت اکادمی تیروکمان همدان می توانیم در سطح استانی و منطقه ای برنامه داشته باشیم اما برای رسیدن در سطح استانداردهای ملی و بین المللی احتیاج به فضای بیشتری است.

وی افزود: برای ایجاد سایت استاندارد و ملی فضایی به اندازه یک زمین فوتبال عظیم احتیاج است که انتظار داریم بخش خصوصی به ویژه خیرین ورزش دوست حمایت لازم را در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم اقدامی ماندگار و ملی را بنا کنیم.

هنری اعلام نمود: همدان یکی از استان های مستعد در ورزش تیروکمان است و می توانیم با حمایت های بیشتر به افتخارات ارزنده و روزافزون دست یابیم.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر جزو استان های پیروز در ورزش تیروکمان بوده ایم، اضافه نمود: حتی در دوران شیوع کرونا فعالیت های این هیات متوقف نشد و توانستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی نسبت به انجام برنامه های تمرینی و مسابقه ای اقدام کنیم.

رییس هیات تیراندازی با کمان همدان یادآور شد: علاوه بر اجرای مسابقات مناسبتی در سایت تیروکمان همدان، در رقابت های انتخابی تیم های ملی نیز شرکت کردیم که در بخش دانشجویی رضا لطفی کماندار مستعد ملایری توانست با کسب مقام سومی، به تیم ملی دعوت گردد.

هنری اضافه نمود: قبل از شیوع موج چهارم کرونا نیز سایت تیراندازی با کمان میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی سمن ها بود و علاوه بر آموزش های مقدماتی، به برترین های بخش مسابقه ای نیز جوایزی اهدا شد.

وی با اشاره به نصب دیوار 6 متری در راستا انتهایی سایت تیراندازی همدان گفت: با ایجاد دیوار 6 متری ایمنی در شلیک کمانداران را ارتقا دادیم.

رییس هیات تیراندازی با کمان همدان گفت: به لحاظ امکانات احتیاج به حمایت داریم چرا که تیروکمان به دلیل استفاده از تجهیزات، ورزش پرهزینه ای برای ما به شمار می رود و امیدواریم در کنار دستگاه ورزش، خیرین بخش خصوصی نیز از این رشته حمایت نمایند.

هم اکنون بیش از 200 ورزشکار در سطح استان در رشته تیروکمان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 840

به "خبرنگاران ایجاد سایت ملی تیروکمان همدان نیازمند حمایت خیران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایجاد سایت ملی تیروکمان همدان نیازمند حمایت خیران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید