حسینی: فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است، برای برای شاد کردن طرفداران کوشش کنیم

به گزارش کهن پارس، اولسان تیم خوب و سازمان یافته ای است که نفرات خوبی در حمله و دفاع دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم و کوشش نموده ایم . مزد کوشش مان را هم با اینکه می توانیم فردا در فینال بازی کنیم گرفته ایم.

حسینی: فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است، برای برای شاد کردن طرفداران کوشش کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است و حریف بزرگی را پیش رو داریم.

به گزارش فارس، سید جلال حسینی در نشست خبری قبل از بازی با اوسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: مطمئنا فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است. حریف تیم بزرگی است.

وی افزود: اولسان تیم خوب و سازمان یافته ای است که نفرات خوبی در حمله و دفاع دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم و کوشش نموده ایم . مزد کوشش مان را هم با اینکه می توانیم فردا در فینال بازی کنیم گرفته ایم.

کاپیتان سرخپوشان ادامه داد: فینال بازی بزرگی برای هر دو تیم است و برای رسیدن به این مرحله خیلی کوشش نموده ایم. امیدوارم فردا بچه ها بتوانند نکاتی که سرمربی به آنها می گوید را اجرا نمایند و بتوانیم پیروز شویم. امیدوارم برای همه مردم آسیا بازی خیلی خوبی باشد.

حسینی درباره عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس و احتمال بسته ماندن دروازه این تیم مقابل اولسان شرح داد: فوتبال یک بازی خیلی سخت است، ما در دوره قبلی که در قطر بودیم روی این موضوع خیلی کوشش نموده ایم. نمی توان پیش بینی کرد که فردا چه اتفاقی رخ می دهد، اما قول می دهیم برای خوب بازی کردن با تمام وجود کوشش کنیم. تک بازی در فینال واقعا سخت است، اما امیدوارم تدابیر کادر فنی را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: هر چند سختی های زیادی وجود دارد و لحظه به لحظه این مسابقه برای ما حساس تر می گردد، اما باید برای پیروزیت تیم و شاد کردن طرفداران کوشش کنیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 445

به "حسینی: فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است، برای برای شاد کردن طرفداران کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است، برای برای شاد کردن طرفداران کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید