تور روسیه: آنالیز برنامه های بنیاد مسکن برای یاری به ساخت سالانه واحدهای مسکونی در کمیسیون عمران

به گزارش کهن پارس، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آنالیز برنامه های بنیاد مسکن به منظور یاری به اجرای قانون جهش فراوری مسکن در راستای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.

تور روسیه: آنالیز برنامه های بنیاد مسکن برای یاری به ساخت سالانه واحدهای مسکونی در کمیسیون عمران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون آقای نیکزاد رئیس نو بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه های خود را در مورد انجام ماموریت های این نهاد برای ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی و احداث سالانه 400 هزار واحد مسکونی در توافق با دولت در قالب قانون جهش فراوری و تامین مسکن برای فراوری سالانه یک میلیون واحد مسکونی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: بعلاوه در این جلسه شرایط اجرای طرح های هادی روستایی و نوسازی تجهیزات ماشین آلات راه سازی و اهداف کلی بنیاد مسکن مورد بحث و ارزیابی نهاده شد. اعضای کمیسیون هم سوالات و نظرات خود را مطرح کردند و رئیس بنیاد مسکن هم به آنها پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در ادامه توضیح داد:رئیس بنیاد مسکن گزارشی در مورد اقدامات این مجموعه در احداث و بازسازی واحدهای مسکونی منطقه ها زلزله زده شهرستان سی سخت ارائه کرد. بر اساس این گزارش بنیاد مسکن تا به امروز برای بازسازی 1660 واحد مسکونی اقدام نموده که 280 واحد آن به بهره برداری رسیده و 800 واحد در مرحله نازک کاری و 580 واحد هم در مرحله دیوار چینی و بتن ریزی است.

وی اضافه کرد: فعالیت برای ساخت و بازسای این منازل ادامه داشته و امیدواریم تا پیش از فرارسیدن فصل سرما بخش عمده از این واحدها تکمیل و به بهره برداری برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1031

به "تور روسیه: آنالیز برنامه های بنیاد مسکن برای یاری به ساخت سالانه واحدهای مسکونی در کمیسیون عمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: آنالیز برنامه های بنیاد مسکن برای یاری به ساخت سالانه واحدهای مسکونی در کمیسیون عمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید