آنالیز ادعای باشگاه تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی؛ مرخصی در حساس ترین زمان فصل؟!

به گزارش کهن پارس، باشگاه تراکتور در حالی اعلام نموده که دو کاپیتان این تیم در مرخصی هستند که در حساس ترین برهه لیگ قرار داریم و قاعدتا این موضوع با اصول حرفه ای تطابق ندارد.

آنالیز ادعای باشگاه تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی؛ مرخصی در حساس ترین زمان فصل؟!

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست ودوم لیگ برتر در تهران مقابل پیکان متوقف شد تا فرصت کم کردن اختلاف با تیم های بالای جدولی را از دست دهد. تراکتور در رده هفتم جدول قرار گرفته است و با ادامه این فرایند احتمالا سهمیه آسیا را برای فصل بعد از دست خواهد داد. در این شرایط و در کوران مسابقات لیگ که نتایج آن برای سرخپوشان تبریزی از اهمیت بالایی برخوردار است، غیبت شجاعی و دژاگه در تمرینات تراکتور پس از مسابقات آسیایی ابهام بزرگی است.

هرچند باشگاه تراکتور اعلام نموده این دو بازیکن با اجازه کادرفنی در مرخصی به سر می برند، اما شواهد خلاف این موضوع را نشان می دهد و طبق پیگیری ها کاپیتان های تراکتور به دنبال جلسه با مالک باشگاه و پیگیری مطالبات خود هستند.

دلیل غیبت شجاعی و دژاگه که سابقه بازی در سطح اول فوتبال جهان را دارند، در مقطع کنونی هر چه باشد، ضرر آن به تیم تراکتور خواهد رسید و حتی شاید به قیمت از دست رفتن سهمیه آسیایی این تیم تمام گردد. حال سؤال این است که آیا باشگاهی حاضر می گردد در حساس ترین زمان به بازیکنان خود بدون دلیل موجه مرخصی دهد؟ اگر باشگاهی این کار را انجام دهد قطعا بویی از حرفه ای گری نبرده است. از سوی دیگر بازیکنان حرفه ای هم بی دلیل در برهه ای حساس درخواست مرخصی نمی نمایند مگر اینکه اتفاقی اتفاق افتاده باشد.

به نظر می رسد با گذشت 10 روز از غیبت این بازیکنان در تمرینات، باشگاه تراکتور باید به صورت شفاف دلیل این اتفاق را اعلام کند چرا که اعلام به مرخصی رفتن این دو بازیکن بیش از اینکه مورد قبول واقع باشد، بیانگر غیر حرفه ای بودن باشگاه و بازیکنان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 857

به "آنالیز ادعای باشگاه تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی؛ مرخصی در حساس ترین زمان فصل؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ادعای باشگاه تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی؛ مرخصی در حساس ترین زمان فصل؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید