با دقت پیشنهاد ایران برای حل مناقشه قره باغ را آنالیز می کنیم

به گزارش کهن پارس، وزارت خارجه روسیه در اظهارنظری تازه درباره ادامه درگیری ها بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان خاطرنشان کرد که مسکو با دقت پیشنهاد تهران برای حل مناقشه قره باغ را آنالیز می نماید.

با دقت پیشنهاد ایران برای حل مناقشه قره باغ را آنالیز می کنیم

جهت دریافت خدمات طراحی ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از فارس، وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه گفت که این کشور با دقت پیشنهاد ایران برای حل مناقشه قره باغ کوهستانی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان را مورد آنالیز قرار می دهد.

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه روسیه درباره طرح پیشنهادی ایران برای حل مناقشه بر سر منطقه قره باغ کوهستانی اظهارنظر کرد.

سید عباس عراقچی نماینده ویژه ایران در حل مناقشه قره باغ کوهستانی اخیرا برای تشریح طرح تهران به جمهوری آذربایجان، روسیه، ارمنستان و ترکیه سفر و با مقام های ارشد این 4 کشور گفت و گو کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت که تهران منتظر آنالیز طرح ایران و دریافت پاسخ از سوی این 4 کشور در یک فاصله کوتاه بوده تا با تکمیل آن به گونه ای که مورد پذیرش همگان قرار بگیرد راه را برای حل و فصل بحران قره باغ هموار کنیم.

وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه گفت که روسیه به دقت در حال آنالیز و مطالعه طرح پیشنهادی ایران است.

این وزارتخانه همچنین از تداوم تحرکات و رایزنی های روسیه برای حل این مناقشه اطلاع داد و البته گفت، هنوز زود است که درباره برگزاری یک ملاقات جدید بین وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان صحبت گردد.

اظهارنظر جدید مسکو درباره درگیری ها بر سر منطقه قره باغ کوهستانی در شرایطی اجرا شده که جمهوری آذربایجان و ارمنستان به رغم سه بار توافق دو طرف برای آتش بس، این درگیری ها همچنان ادامه دارد و هر طرف، دیگری را به نقض توافق آتش بس متهم می نماید.

جمهوری آذربایجان و ارمنستان از زمان استقلالشان از اتحاد جماهیر شوروی بر سر منطقه قره باغ کوهستانی وارد جنگ شدند؛ مناقشه ای که تا به امروز و به دلیل ادامه تسلط نیروهای ارمنستانی بر این منطقه همچنان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 324

به "با دقت پیشنهاد ایران برای حل مناقشه قره باغ را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دقت پیشنهاد ایران برای حل مناقشه قره باغ را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید