یحیی سریع: برای انجام عملیات شهید الصماد علیه متجاوزان آماده می شویم

به گزارش کهن پارس، سخنگوی نیرو های مسلح یمن در سالروز شهادت رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن توسط ائتلاف سعودی، تأکید کرد: برای انجام عملیات شهید الصماد علیه اهداف متجاوزان آماده می شویم.

یحیی سریع: برای انجام عملیات شهید الصماد علیه متجاوزان آماده می شویم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن در سالروز شهادت صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی این کشور، سخنانی را مطرح نمود.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: عملیاتی علیه اهداف متجاوزان در پیش است که قصد داریم آن را عملیات شهید الصماد نامگذاری کنیم.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن همچنین مطرح نمود: نیرو های مسلح یمن در حال حاضر خود را برای انجام عملیات شهید الصماد آماده می سازند. ما تنها منتظر دستور فرماندهان ارتش برای شروع هستیم تا آن را در زمان و مکان مناسب اجرا کنیم.

لازم به ذکر است، صالح الصماد، رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن بود. ائتلاف متجاوز سعودی در آوریل سال 2018 با استفاده از پهپاد، الصماد را که برای بازدید از مناطق و جبهه های غربی در استان الحدیده، به این استان رفته بود به همراه شش تن دیگر از همراهانش به شهادت رساند. یمنی ها اعلام کردند که این حمله جنایتکارانه توسط یک پهپاد آمریکایی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 848

به "یحیی سریع: برای انجام عملیات شهید الصماد علیه متجاوزان آماده می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی سریع: برای انجام عملیات شهید الصماد علیه متجاوزان آماده می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید