مقاله: مقایسه اینترنت فیبرنوری تانومای مخابرات و آذرخش های وب: کدام یک بهتر و به صرفه تر است؟

به گزارش کهن پارس، در سایت تانومای مخابرات تهران آمده است: سرویس های اینترنت فیبر نوری از سرعت اسمی 2 مگابیت بر ثانیه تا 50 مگابیت بر ثانیه قابل ثبت نام می باشد اما سرعت تحویلی از 20 مگابیت بر ثانیه آغاز و تا بعضی از سرویس ها تا 900 مگابیت بر ثانیه ارائه می شود.

مقاله: مقایسه اینترنت فیبرنوری تانومای مخابرات و آذرخش های وب: کدام یک بهتر و به صرفه تر است؟

آذرخش: یک مزیت عظیم سرویس FTTH آذرخش، معین و شفاف بودن هزینه ها و بسته های اینترنت است. آخرین جدول قیمت بسته ها و تعرفه اینترنت آذرخش های وب برای سال 1400 را در زیر مشاهده می کنید:

ما در این مطلب می خواهیم یک مقایسه کامل میان هر دو اینترنت FTTH مخابرات و های وب داشته باشیم. مقایسه ای که می تواند یک راهنمای خوب برای انتخاب یک سرویس اینترنت پرسرعت خانگی یا کسب وکاری باشد و شما را از سردرگمی و جست وجوهای زیاد در اینترنت برای یافتن اطلاعات درباره تانوما و آذرخش خلاص کند.

آذرخش: متقاضیان سرویس فیبرنوری های وب می توانند در ثبت نام نمایند تا هر زمان این سرویس به منطقه و شهر آن ها رسید؛ جزو اولین نفراتی باشند که آن را خریداری و استفاده می نمایند. البته، اگر در منطقه های باشند که این سرویس راه اندازی شده است؛ سریعا با آن ها تماس برقرار شده و کارهای خرید و راه اندازی سرویس انجام می شود.

منبع مقاله: مقایسه اینترنت فیبرنوری تانومای مخابرات و آذرخش های وب: کدام یک بهتر و به صرفه تر است؟

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1066

به "مقاله: مقایسه اینترنت فیبرنوری تانومای مخابرات و آذرخش های وب: کدام یک بهتر و به صرفه تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مقایسه اینترنت فیبرنوری تانومای مخابرات و آذرخش های وب: کدام یک بهتر و به صرفه تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید