مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

به گزارش کهن پارس، آدرس: Queen Elizabeth Park, 4600 Cambie Street, Vancouver, BC, Canada

مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

بدون شک جزیره گرنویل یکی از برترین مقاصد گردشگری شهر ونکوور بوده و البته برترین قسمت بازدید از جزیره آن است که تمام اعضای خانواده می توانند به صورت رایگان از آن لذت ببرند. بازار عمومی یکی از تماشای های جزیره است، ساعت کاری بازار هر روز از ساعت 9 صبح تا 7 عصر است و البته گاهی هم تغییر می نماید.در بازار اسباب بازی و هنرهای دست ساز مردم محلی فروخته می شود.

در این سازه درباره فضا، سفرهای فضایی، سایر سیارات و تلسکوپ اطلاعات زیادی کسب خواهید کرد که برای علاقه مندان به فضا یکی از فراموش نشدنی ترین تجربیات خواهد بود. مرکز از سال 1968 فعالیت خود را شروع نموده و هنوز بسیار مجهز و پیشرفته است. گردشگران زیادی هر سال از اقصی نقاط دنیا برای کشف فضای شگفت انگیز آسمان ها به این مرکز سفر می نمایند.

Lighthouse Park درمنطقه مسکونی غرب ونکوور واقع شده است و بین گردشگران خارجی و محلی بسیار محبوب است. یک تماشای باستانی طبیعی که دارای 75 هکتار جنگل انبوه و دست نخورده می باشد. چندین راستا پیاده روی و طبیعت گردی در آن وجود دارد که تمام طول سال می توان در آن ها قدم زد. نام مستعار پارک، فانوس Point Atkinson است که در انتهای پارک قرار گرفته است.

منبع مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1141

به "مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید