فقط 2 درصد خانه های اعلامی وزارت راه خالی است

به گزارش کهن پارس، هادی خانی گفت: از فهرست 109 هزار خانه خالی تنها 2574 مورد قطعی است و مابقی مشکوک بوده و مالکان هنوز شرایط آن را مشخص تکلیف نکرده اند.

فقط 2 درصد خانه های اعلامی وزارت راه خالی است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، هادی خانی معاون فناوری سازمان امور مالیاتی کشور امروز در شبکه خبر با اشاره به ارائه فهرست خانه های خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت مالیات طبق قانون مالیات های مستقیم، گفت: داده های ارسال شده آنالیز کردیم، 2574 خانه خالی در لیست محرز شده است. حدود 105 هزار خانه خالی که پیامک از سمت وزارت راه و شهرسازی به مالکان آن ها ارسال شده، هنوز معین تکلیف نشده است. اگر این اتفاق بیفتد، به داده ها و آمار های دقیق تری دست پیدا می کنیم.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به این سوال که وزارت راه و شهرسازی عنوان نموده بود، 109 هزار خانه خالی قطعی است با رد این موضوع گفت: به عنوان خانه خالی قطعی به ما داده نشده است. فقط 2574 خانه های خالی نهایی شده را داریم و کوشش می کنیم که آدرس دقیق بگیریم تا بتوانیم ارزش گذاری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: رکورد داده ها نشان می دهد که این داده ها مشکوک به خانه خالی هستند و هنوز از سمت مالکان اطلاعات تکمیل نشده و باید معین تکلیف گردد که متولی آن وزارت راه و شهرسازی است.

لازم به ذکر است هفته گذشته مسئولان وزارت راه و شهرسازی از ارائه لیست 109 هزار خانه خالی به منظور آنالیز و دریافت مالیات به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است. به نظر می رسد این داده ها همچنان کیفیت لازم برای اجرای قانون را ندارد و رفت و برگشت داده و اظهار نظر ها بر این موضوع صحه می گذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 257

به "فقط 2 درصد خانه های اعلامی وزارت راه خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 2 درصد خانه های اعلامی وزارت راه خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید