عملیات ارتش یمن در عمق خاک عربستان؛ حمله به آرامکو و سامانه پاتریوت، نیروهای منصور هادی در مأرب تسلیم شدند

به گزارش کهن پارس، خبرگزاری خبرنگاران- نیروی موشکی و پهپادهای یمن صبح امروز پنج شنبه با 11 موشک و یک فروند پهپاد به شرکت آرامکو و سکوهای موشکی پاتریوت و مواضع حساس جیزان حمله کردند.

عملیات ارتش یمن در عمق خاک عربستان؛ حمله به آرامکو و سامانه پاتریوت، نیروهای منصور هادی در مأرب تسلیم شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز، پنج شنبه خاطرنشان کرد، نیروهای موشکی و پهپادی در حمله ای مشترک با 11 موشک و پهپاد شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در رشته توییت هایی نوشت: هدف دریافت شرکت آرامکو و اهداف دیگر با هفت موشک از نوع سعیر و بدر انجام گرفت که به لطف خدا با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و آتش سوزی گسترده ای در شرکت آرامکو به وقوع پیوست.

او در ادامه تاکید کرد: انبارهای تسلیحاتی و پایگاه های پاتریوت با هفت پهپاد از نوع صماد 3 و قاصف 2K با دقت هدف قرار دریافتد.

سریع خاطرنشان کرد: این هدف گیری در واکنش به تجاوزات دشمن، ادامه محاصره و جرایم ادامه دار است که آخرین آن روز گذشته در صعده روی داد.

او شرح داد: در صورت ادامه حملات، تجاوزات و محاصره دشمن علیه کشورمان به نظام سعودی وعده عملیات گسترده تر و بزرگ تر را می دهیم.

از سوی دیگر شبکه تلویزیون دولتی عربستان نیز بامداد پنج شنبه در گزارشی مدعی شد که ائتلاف سعودی یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای یمنی را که مملو از مواد منفجره بوده و به سمت شهر جیزان پرتاب شده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

این حمله در پاسخ به تجاوزات مکرر متجاوزان و ادامه محاصره یمن و جنایات ائتلاف سعودی اماراتی در یمن اجرا شده است.

نیروهای منصور هادی در مأرب تسلیم شدند

شماری از نیروهای وابسته به عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن تسلیم ارتش و کمیته های مردمی یمن شده است.

نیروهای منصور هادی در شرق المشجع نزدیک مأرب خود را به ارتش و کیمته های مردمی یمن تسلیم کردند، فرماندهان ائتلاف سعودی پشت این نیروها را خالی کرده و به آنها خیانت کردند.

شهادت یک شهروند یمنی در حمله سعودی به صعده

یک شهروند یمنی امروز پنجشنبه بر اثر گلوله باران شهرستان مرزی منبه در استان صعده توسط نیروهای سعودی، به شهادت رسید.

شبکه المسیره از شهادت یک شهروند یمنی بر اثر گلوله باران منطقه الرقو واقع در شهرستان مرزی منبه توسط نیروهای سعودی خبر داد.

دیروز چهارشنبه نیز درپی بمباران ائتلاف سعودی بر منطقه الرقو در شهرستان مرزی منبه، دو کودک به شهادت رسیده و 4 تن دیگر مجروح شدند.

ادامه حملات متجاوزان سعودی به مناطق مختلف یمن

جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی استان های مأرب و صعده را در 10 نوبت بمباران و موشکباران کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، شهرستان صرواح در استان مأرب در پنج نوبت و شهرستان مدغل در این استان دیروز در چهار نوبت بمباران شدند.

شهرستان ظاهر در استان صعده نیز در یک نوبت بمباران شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 875

به "عملیات ارتش یمن در عمق خاک عربستان؛ حمله به آرامکو و سامانه پاتریوت، نیروهای منصور هادی در مأرب تسلیم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ارتش یمن در عمق خاک عربستان؛ حمله به آرامکو و سامانه پاتریوت، نیروهای منصور هادی در مأرب تسلیم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید