عربستان شرایط میزبانی را نداشت، AFC تخلف نموده یا باشگاه الاهلی؟

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران، گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نسبت به 4 گروه دیگر در غرب آسیا از فشردگی خاصی برخوردار است و همانطور که پیش بینی می شد، تکلیف این گروه به روز پایانی مسابقات کشیده شد.

عربستان شرایط میزبانی را نداشت، AFC تخلف نموده یا باشگاه الاهلی؟

در حالی در روز آدینه باید دو بازی سرنوشت ساز در این گروه برگزار گردد تا 3 تیم استقلال، الدحیل و الاهلی که شانس صعود دارند تکلیف شان تعیین گردد، بر خلاف قوانین بین المللی بازی های شب آخر این گروه به صورت همزمان برگزار نمی گردد.

یکی از ابتدایی ترین شرایط میزبانی، امکان برگزاری دو بازی به صورت همزمان است. اما به نظر می رسد باشگاه الاهلی و شهر جده بدون داشتن چنین امکاناتی میزبانی گروه سوم لیگ قهرمانان که مهم ترین گروه این مسابقات بود را از AFC دریافت کرد و جای سئوال پیش می آید که کنفدراسیون فوتبال آسیا چطور میزبانی این گروه را به باشگاه الاهلی محول نموده است.

در شب آخر مرحله گروهی در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا دو تیم استقلال و الشرطه با یکدیگر ملاقات می نمایند و بعد از سرانجام این بازی، الدحیل و الاهلی که هر دو شانس صعود دارند در حالی با یکدیگر ملاقات می نمایند که از نتیجه بازی استقلال با خبر هستند که این با عرف و قوانین موجود در فوتبال همخوانی نداشته و مصداق کامل بی عدالتی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 877

به "عربستان شرایط میزبانی را نداشت، AFC تخلف نموده یا باشگاه الاهلی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان شرایط میزبانی را نداشت، AFC تخلف نموده یا باشگاه الاهلی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید