حزبالله لبنان درباره انفجار بیروت از قاضی پرونده چه در خواستی کرد؟

به گزارش کهن پارس، حزب الله لبنان از قاضی تحقیقات پرونده انفجار بندر بیروت خواست پرونده را مجددا به دور از سیاسی بازی آنالیز کند.

حزبالله لبنان درباره انفجار بیروت از قاضی پرونده چه در خواستی کرد؟

حزب الله لبنان در بیانیه ای در واکنش به تصمیم فادی صوان، قاضی پرونده انفجار بندر بیروت گفت، ما تأکید می کنیم که تمام اقداماتی که قاضی تحقیقات اتخاذ می نماید باید به دور از سیاست و غرض و مطابق با احکام قانون اساسی باشد و حکم بر پایه اصول منطقی و قانونی باشد.

وی اضافه کرد: این چیزی است که در تصمیمات اخیر شاهد آن نبودیم. ما قاطعانه با نبود معیارهای یکپارچه که به هدف دریافت سیاسی عده ای از افراد و نادیده دریافت عده ای دیگر و مجرم دانستن بعضی بدون هیچ معیار عادلانه ای منجر شد، مخالفیم. این مسئله به تأخیر در تحقیقات و محاکمه به جای رسیدن به حکم قضایی عادلانه منجر شد.

حزب الله از قاضی تحقیقات خواست پرونده را مجددا آنالیز کند و اقدامات قانونی مناسب اتخاذ کند تا حقیقت به دور از سیاسی بازی آشکار گردد. این حزب تاکید نمود: جنایت انفجار بندر بیروت یک جنایت معمولی نیست بلکه جنایت بزرگی است.

قاضی تحقیقات انفجار بندر بیروت پنجشنبه حسان دیاب، نخست وزیر مستعفی لبنان، علی حسن خلیل، وزیر دارایی سابق، غازی زعیتر و یوسف فنیانوسی، از وزرای مشاغل پیشین به کوتاهی متهم کرد.ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 438

به "حزبالله لبنان درباره انفجار بیروت از قاضی پرونده چه در خواستی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزبالله لبنان درباره انفجار بیروت از قاضی پرونده چه در خواستی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید